پروژه آماری مخصوص دوم ریاضی و انسانی و سوم تجربی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

قرارداد طراحی سایت چیست؟

قرارداد طراحی سایت چیست؟

متنی است که بر اساس آن بین طراح سایت و کارفرما قوانینی قرار می دهد که دو طرف ملزم به رعایت آن هستند.

در قسمت زیر نمونه ای از نمونه قرارداد های طراحی های سایت را مشاهده می کنید

این قرارداد فی مابین مجموعه ………………… به نشانی : …..، تلفن …….. که از این پس مجری نامیده میشود و ------------- به آدرس ……………………………………………  موبایل ……….. تلفن ……ایمیل.....................  که از این پس کارفرما نامیده میشود، در تاریخ  ............... به شرح و شرایط زیر منعقد میگردد که  طرفین ضمن العقد حاضر با امضای ذیل آن خود را به اجرای مفاد آن متعهد و ملزم نمودند.

طراحی وب

طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.

تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

ماده ۱ موضوع قرارداد :

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس و...

 

ماده ۲- مدت اجرای قرار داد :

اجرای این قرارداد به مدت ۱۴ روز کاری از زمان تحویل اسناد، اطلاعات و پرداخت اولیه محاسبه میگردد. 

تبصره: چنانچه زمان تحویل اسناد و مدارک زودتر از پرداخت اولیه باشد شروع قرارداد از زمان پرداخت اولیه محاسبه و ملاک عمل خواهد بود.

 

ماده ۳- مبلغ قرار داد :

مبنای نرخ موضوع قرارداد بر اساس توافق فی مابین به شرح ذیل می باشد

هزینه اجرای قرارداد ۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان

تبصره ۲ : در صورت نیاز به ورود اطلاعات توسط گروه ریوال ایران ، هزینه ورود اطلاعات ( ۲۰ هزار تومان به ازای هر صفحه ) به مبلغ قرارداد اضافه میگردد.

تبصره ۳ :  مبالغ مذکور بصورت خالص تعیین و تراضی گردیده است و در صورت نیاز به پرداخت هر گونه مبالغ تکلیفی (مالیات، بیمه و ...) مبالغ مذکور عینا به رقم قرارداد اضافه میگردد.

 

ماده ۴- نحوه پرداخت :

۵۰٪ مبلغ قرارداد در زمان عقد قرارداد .

۵۰٪ مبلغ قرارداد پس از اتمام پروژه و تائید کارفرما.

مبالغ ذکر شده به شماره حساب …………. یا شماره کارت ……….. واریز گردد.

 

ماده ۵ کسورات قانونی :

پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده کارفرما می باشد، که اسناد و مدارک مثبته آن و یا گواهی تعهد به پرداخت آن از سوی کارفرما تحویل مجری میگردد.

 

ماده ۶- تعهدات مجری :

۶-۱- مجری موظف است طرح اولیه ای را پس از دریافت مستندات به رویت کارفرما برساند و پس از تایید نهایی از طرف کارفرما سایت را طراحی و تحویل نماید.

۶-۲- مجری تعهد می نماید نرم افزار ارائه شده را بمدت ۳ ماه پشتیبانی رایگان در محدوده شرح خدمات پروژه و امکانات سیستم قرار دهد.

۶-۳- مجری پس از تایید کارفرما در مورد اتمام کار هیچ گونه تعهدی بابت نگهداری ، ارتقاء ، تغییر محتوا و هم چنین هیچ گونه مسئولیتی در مورد مشکلات بانک ، خرابی و توقف سرور ندارد .

۶-۴- هرگونه تغییر در مفاد قرارداد که به توافق طرفین رسیده باشد بصورت الحاقیه قرارداد تنظیم و پس از امضاء برای طرفین قابل اجرا خواهد بود.

۶-۵- مجری در رابطه با هزینه راه اندازی سایت (اجاره فضا و ثبت دامنه ) و همچنین هزینه شارژ سالیانه سایت هیچگونه تعهدی ندارد و پرداخت این بخش از هزینه ها به عهده کارفرما می باشد.

۶-۷- مجری متعهد میگردد کلیه فایلها و منابع مورد استفاده در سایت را به صورت کامل در اختیار کارفرما قرار دهد.

۶-۸- مجری متعهد میگردد امکانات سیستم اجرا شده را به کارفرما در دو جلسه در محل شرکت مجری آموزش دهد.

۶-۹- مجری متعهد میگردد بعد از اتمام پروژه و تسویه حساب کارفرما، سیستم را از روی هاست خود به هاست مشتری منتقل کند.

 

ماده ۷- تعهدات کارفرما :

۷-۱- کارفرما متعهد می گردد مبالغ مندرج در ماده 3 و تعهدات مالی قرارداد را مطابق با ماده 4 و سایر شرایط قرارداد به مجری پرداخت نماید. در صورت تعلل در پرداخت بیش از یک هفته، مجری تعهدی نسبت به ادامه و اتمام پروژه نداشته و کلیه خسارات وارده حسب نظر داور بر عهده کارفرما خواهد بود.

۷-۲- کارفرما موظف است از زمان تاریخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات مورد نیاز سایت را ( ازقبیل تصاویر، لوگو، مطالب صفحه اصلی، چارت شرکت و ... ) در هر زمانی که مجری درخواست می کند در اسرع وقت در اختیار او قرار دهد. بطور کلی جمع آوری وطبقه بندی اطلاعات مورد نیاز برعهده کارفرما می باشد.

۷-۳- چنانچه کارفرما پس از تایید اولیه، قرارداد را در هر مرحله ای فسخ نماید، در صورت قبولی فسخ از سوی مجری ملزم به پرداخت مبلغ کل قرارداد مندرج در ماده 3 مبلغ حق الزحمه قراردا به مجری خواهد بود.

۷-۴- کارفرما متعهد می گردد فردی را بعنوان نماینده تام الاختیار خود برای نظارت و پیاده سازی موضوع قرارداد به مجری معرفی نماید بدیهست نظرات اعلامی از سوی نماینده عیناً به منزله نظر کارفرما و تایید او محسوب میگردد.

۷-۵- هزینه عکاسی صنعتی ، تایپ ، ترجمه ، تهیه و تولید موسیقی ، صدا و فیلم به عهده کارفرما می باشد.

۷-۶- از آنجایی که نام کاربری و رمز عبور پنل مدیریت وب سایت طراحی شده پس از پرداخت کل هزینه، به کارفرما تحویل داده می شود و کارفرما توانایی تغییر آن را خواهد داشت، بنابراین حفظ و حراست از این نام کاربری و رمز عبور به عهده کارفرما می باشد؛ کارفرما متعهد میشود که پسورد سایت خود را جهت حفظ امنیت در اختیار غیر قرار ندهد

۷-۷-  کارفرما متعهد می گردد تا عبارت "طراحی سایت توسط بیتانگار به همراه لینکهای مروبوطه، را از پابرگ (Footer) سایت حذف نکند

۷-۸-  درج هرگونه محتوای غیر مجاز و نامشروع بر اساس قانون جرائم رایانه ای و سایر قوانین جاری حکومت جمهوری اسلامی ایران، توسط کارفرما غیرمجاز بوده و مجری هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

۷-۹- چنانچه بعد از تایید نمونه اولیه که به تایید طرفین قرارداد رسیده است و در حال اجرا میباشد،کارفرما هرگونه انجام تغییراتى را در نمونه اولیه و یا تغییرکلی وساختاری درظاهر وبسایت که منجربه طراحی مجدد گرافیکی سایت شود، درخواست نماید،  ملزم به پرداخت هزینه اى مرتبط برای انجام تغییرات که توسط مجری اعلام می گردد قبل از اعمال تغییرات می باشد.

۷-۱۰- بدیهی است در صورت تغییر نماینده کارفرما و نیاز به جلسه آموزشی مجدد در خصوص نحوه مدیریت سایت، کارفرما می بایست هزینه مشخص شده از طرف مجری را بپردازد.

 

ماده ۸- حقوق و مالکیت مادی و معنوی :

کلیه حقوق مالکیت علمی، معنوی و فنی طرح غیر از آن بخش که مربوط به wordpress.org و توسعه دهندگان می باشد متعلق به کارفرما می باشد و کارفرما پس از کسب اجازه مکتوب از طرف مقابل می توانند از نتایج مذکور استفاده نمایند.لاکن مجری می تواند به عنوان نمونه کار خود نسبت به معرفی سایت اقدام نماید .

 

ماده ۹- اصلاحیه، متمم، مکمل یا تغییر

هرگونه اصلاح یا تغییر در موادی از این قرارداد و پیوستهای مربوطه و یا نیاز به الحاق هرگونه متمم یا مکمل به قرارداد و پیوستها، صرفاً با جلب توافق مجری وبدواً منوط به پرداخت هزینه از سوی کارفرما میسر خواهد بود.

 

ماده ۱۰- فسخ قرارداد

فســخ یک جانبه قرارداد از سوی هریک از طرفین قرارداد به جزء موارد تصریح شده در مفاد قرارداد مورد پذیرش نبوده و فسخ قرارداد به غیر از موارد مذکور صرفا با توافق طرفین و پرداخت هزینه های اعلامی از سوی مجری توسط کارفرما امکان پذیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت 260 هکتار که در راستای ساماندهی مشاغل و واحدهای تولیدی در سال 1369 تاسیس شد. صنایع مجاز برای استقرار در این شهرک: غذایی و آشامیدنی ، شیمیایی و پلاستیک ، فلزی و ماشین سازی ، برق و الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، سلولزی و کانی غیر فلزی می باشد. برای دسترسی عموم: تاکسی و اتوبوس در ترمینال آزادی به سمت فروش سوله در شهرک صنعتی نصیرآباد تعبیه شده است.
آدرس: محور تهران- رباط کریم ؛2 کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده (کیلومتر 30 جاده قدیم تهران-ساوه)

شهرک صنعتی نصیر آباد واقع در شهر و استان تهران در مساحت کل ۲۴۳ هکتار دارای ۲۵۰ واحد صنعتی است.
در حال حاضر علاوه بر این رقم این شهرک صنعتی ۵۰۴ قرارداد منعقده شده و ۱۸۳ طرح آماده برای ساخت و ساز که در آن ها از ساندویچ پاتل ماموت و ورق گالوانیزه برای سهولت در نصب و زیبایی استفاده خواهد شد.
که در صورت انجام این طرح ها میتوان گفت واحد های این شهرک صنعتی به تعداد بیشتری رسیده،و تعداد مشاغل بیشتری در این شهرک صنعتی ایجاد می شود.که این خود باعث امیدواری برای افراد جویای کار است.در حال حاضر این شهرک صنعتی دارای ۵۳۴۵ شغل است.

بهترین املاک شهرک صنعتی نصیرآباد 1399 (راهنمای خرید فروش اجاره سوله در نصیرآباد)

شهرک صنعتی نصیر آباد در تهران دارای امکانات کامل:

(آب،
برق،
گاز،
تلفن
،اینترنت
،پست فشار قوی) است.
آدرس این شهرک صنعتی :
محور تهران-رباط کریم/۲ کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر تهران

فواصل این شهرک صنعتی:
۱۰ کیلومتر فاصله تا فرودگاه
۳ کیلومتر فاصله تا راه آهن
۲۵ کیلومتر فاصله تا مرکزاستان
۲ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان
۲۵ کیلومتر فاصله تا گمرک
۱۱۰۰ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر
ساندویچ پنل در تهران
شهرک های صنعتی استان تهران
فروش کانکس در شهرک صنعتی نصیر آباد
فروش ورق گالوانیزه در شهرک صنعتی نصیر آباد
قیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت ماموت در شهرک صنعتی نصیر آباد
ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه رنگی

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

طراحی لوگو

مهمترین مراحل برای طراحی لوگو

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون طراحی لوگوی حرفه ای دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید آرم شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

لوگوی شما شخصیت برند شماست.برای انجام این کار ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست؟ هنگامی که شما یک ایده روشن در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند می دانید، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل آن بسیار ساده تر خواهد بود.هویت نام تجاری یکی از مهمترین مراحل برای طراحی لوگو است.

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم این مقاله از سایت  آژانس آنلاین گرافیکی تبلیغاتی ریوال را بخوانید.

چه چیزی یه لوگو خوب را می سازد؟

یک آرم خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، پیام مارک شما را منعکس می کند و باعث می شود شما را به خوبی معرفی کند.یک آرم حرفه ای با برند و هویت شما ارتباط دارد . همچنین یک آرم عالی باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید کوچک و بزرگ شود بدون آنکه کیفیت آن تغییری کند.

یک آرم خوب:

  • منحصر به فرد و متمایز است
  • به یادماندنی است
  • در هر اندازه می شود آن را تغییر داد
  • بازتاب هویت برند شما است
  • بی انتهاست

اما چگونه یک آرم خوب درست کنیم؟ در اینجا چند سوال کلی وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی گزینه های آرم خود از خود بپرسید:

  • آیا می توانید بگویید که در 2 ثانیه این لوگو برای چیست؟ آیا مردم فوراً درک می کنند تجارت شما چیست؟
  • آیا ساده و به یاد ماندنی است؟ آیا مشتریان شما قادر به یادآوری آن خواهند بود؟
  • آیا همه کاره است؟ آیا می توان آن را بر روی تمام نیازهای برند شما اعمال کرد؟
  • آیا طی سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید,یا شما مجبورید یک طراحی مجدد را طی چند سال انجام دهید؟
  • آیا منحصر به فرد است؟ آیا شما را از رقبای خود جدا می کند؟
  • آیا برای مخاطب هدف شما جذابیت دارد؟

بدیهی است که در صورت فروش لباس کودکان، نیاز به یک آرم ساده ای دارید که بتواند بر روی پارچه دوخته شود ، نیازها و انتظارات برند شما از یک آرم بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین فراموش نکنید که در هنگام طراحی آرم خود ، یک قدم به عقب برداشته و ایده های بزرگتر را در نظر بگیرید.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami